JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna - 10 maj 2010 08:21


Min vecka City




Måndag: 10-19 Ut och Gå


Tisdag: 7-19 inv. i city


Onsdag: 7-15 inv birsta Ut och Gå Bio?!


Torsdag: Lediig Till vigge?


Fredag: Lediig Middag med AoK??!


Lördag: 10-17 Va med HoT?!


Söndag: 12-16


Av Johanna - 9 maj 2010 11:25


Heej..


kanske ska man försöka börja blogga igen, men vi få se hur det går.

Jag orkar inte berätta om allt som har hänt under dom senaste veckorna.

Utan det får helt enkelt bara vara.


Just nu ligger jag i kökssoffan hos mamma i Blge, sjukt bakis är jag.

Men ska försöka härda och gå och fixa till mig så man ser ut som en människa igen.

sen ska jag faan ta mig ut! frisk luft borde göra susen.

Men jag kan inte påstå att jag längtar till tågresan, usch den kommer bli dryg :(

Men man kan alltid ringa en vän :) hehe då går tiden fortare..


Ska som sagt försöka blogga lite mera :)

Så vi ses ;)

Ovido - Quiz & Flashcards