JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

Furuvik

Av Johanna - 25 juli 2012 12:01

Nu har vi lämnat Gävle och är på väg hem. Igår var vi i furuvik med Helena, Tomas och Jackie. Skit kul!
Så nu ska vi ha en hel del djur på baksidan, inte min ide om ni trodde de.
Inte för att de någonsin skulle hända, men kul var de när Alex pratade om alla djur vi skulle ha :)

De tråkiga var att Meja inte var 100%
Så jäkla typiskt, jag höll på att packa bilen och självklart ville Meja vara med. Och på nått jäkla vis klämdes hennes ben så hon kunde inte gå. Så Lill tösen fick vara i famnen och i vagnen. Men eftersom hon inte går 100% (hon går väldigt konstigt måste ta stöd och så) så nu är vi på väg hem för att träffa en läkare. Så förhoppningsvis får vi nå rätsida på detta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards