JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna - 27 juli 2012 12:08

Nu är jag och meja på hemsön och myser med mormor och moffa. Medans Alex tog sin väska till Göteborg för att se The boss.

Idag har vi hunnit med ice age (är ett måste) Meja älskar den filmen. Badat och busat. Bjuder på bilder ist :)
En bild säger mera och jag orkar inte skriva nå mera för nu blir det fika :)

Av Johanna - 26 juli 2012 07:22

Bilder från furuvik :)

Av Johanna - 25 juli 2012 12:01

Nu har vi lämnat Gävle och är på väg hem. Igår var vi i furuvik med Helena, Tomas och Jackie. Skit kul!
Så nu ska vi ha en hel del djur på baksidan, inte min ide om ni trodde de.
Inte för att de någonsin skulle hända, men kul var de när Alex pratade om alla djur vi skulle ha :)

De tråkiga var att Meja inte var 100%
Så jäkla typiskt, jag höll på att packa bilen och självklart ville Meja vara med. Och på nått jäkla vis klämdes hennes ben så hon kunde inte gå. Så Lill tösen fick vara i famnen och i vagnen. Men eftersom hon inte går 100% (hon går väldigt konstigt måste ta stöd och så) så nu är vi på väg hem för att träffa en läkare. Så förhoppningsvis får vi nå rätsida på detta.

Av Johanna - 21 juli 2012 22:17

Efter man har tryck i sig allt detta kommer man sova som en Gud.

Av Johanna - 21 juli 2012 19:02

Efter en eftermiddag full med bus, har vi nu hunnit vilat, ätit tacos de är min dag idag och på min dag är det tacos på menyn. Meja är nybadad och ätit sin välling och snart är det dax för henne att krympa ner i sängen. Då kommer jag och alex plocka fram rose ost och kex :) Gottiligott..

Av Johanna - 21 juli 2012 08:15

Nu sitter hela familjen ute och äter lite frulle. Men jag kan väl inte riktigt påstå att det är super varmt.
Tur att de finns kläder :) Men meja verkar inte bry sig hon tuggar i sig sin macka och springer och leker.
En härlig syn :)

Av Johanna - 20 juli 2012 18:35

Njuter av värmen :)

Sol

Av Johanna - 20 juli 2012 16:23

Äntligen får man lite sol och värme :) så jäkla gött och bara ligga på rygg när man får en stund över.
Alex och meja är med björn på norra för att testa lite Thai mat. Då passar jag på att vara hemma och jobba på brännan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards