JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under juni 2009

Av Johanna - 30 juni 2009 14:32


haha de som känner mej väl, vet att jag skulle aldrig ta i en orm.

Men tydligen efter x-antal cider då blir man kaxig.. haha så här finns det bevis på att jag höll inte i 1 orm utan i 2..  :D sjukt läskigt.. 


 

Av Johanna - 30 juni 2009 14:15


Idag har jag bara legat ut i solen, hur skönt som helst.

Jag fick vara hemma för Emma :P hehe Så inge birsta för min del.

Så nu har jag precis kommit in, slagit på en maskin och ska försöka städa till här hemma innan mannen kommer.


kanske blir det en sväng på stan ikväll, vem vet  :)  


later.. 


Av Johanna - 29 juni 2009 20:55


Därför får ni allt i bilder på hur vi hade det i vigge :) 

Tror inte jag behöver berätta hur mysigt vi hade :P 





 


Så här härligt hade vi :) Men det som inte finns med på någon bild är att vi fiskade på kvällen med Lagge och Nella. Jätte trevligt. Men jag vägrar sätta på masken på kroken. Det får alex sköta och även ta bort fisken jag får upp :P jag vet löjligt men jag gör det inte..


Av Johanna - 29 juni 2009 11:56


M: 10-20


T: Ledig Birsta med Emma?! Tvätta


O: 10-15 gatufesten


T: 10-15 Jullan fyller 5år :D Kalas GF


F: Ledig Inventering 7-? GF


L: 10-18 GF


S: 10-18



Av Johanna - 26 juni 2009 16:00



Nu kom alex äntligen hem, nu blir det packa ihop lite innan vi far till vigge.

Sen är det jag som inte kommer att göra ett smack.. Lovar mamma!! :)

Men innan vi far ska jag slänga in bilder på mina nya klänningar som jag var och handla med mickis.. och de båda åker med upp till vigge :)


Ha en bra helg!! 


 

 fynd på HM


 

från lindex 

 

Av Johanna - 26 juni 2009 09:18


Helt underbart.. Titta på detta det är helt överlägset.

Lyssna och njut!! 

USA For Africa - We Are The World 



Av Johanna - 26 juni 2009 09:02


En av världens största popstjärnor, Michael Jackson, har avlidit efter en hjärtattack.
Han blev 50 år gammal.


Så fruktansvärt tragiskt, jag tror knappt att det är sant. Alex ringde mej imorse och berättade de. uschh.. såå ledsen jag blir..


Michael Jackson - Beat It (Live 1996)



Av Johanna - 26 juni 2009 08:31


Igår fick jag åka in på akuten för extrema magsmärtor.


Det började med att jag åka in till jobbet, vid 10 så kände jag att idag får jag nog en jobbig mensvärk. Men eftersom jag tog en ipren innan jag for vill jag inte ta en till. Men vid 11 tiden då fixade jag det inte så jag tog en till.

Efter en stund ringer jag till alex och berättar att jag tror inte jag kommer att fixa det här. Men jag tänkte Alix kommer 14 jag härdar.

En lite stund börjar jag bli kallsvettig golvet börjar gunga till, jag tänkte nu svimmar jag eller spyr för nu börjar jag må riktigt illa.

Sen efter det gick det bara utför.

Jag fick sjuhelvetes ont i magen det kändes som allt höll på att slita sönder där inne imagen.

Jag aldrig varit med om något hemskare. Det går inte att beskriva smärta. Jag vet inte hur jag lyckades få tag i Maria P som genast skickade i väg lisa som kom och hjälpte mig. Jag tror jag var helt borta när hon kom. Jag var så kallsvettig så att det ran i pannan över allt , jag var genomsur.

Alex hade frågat Lisa om hon hade blött ner mig eftersom det såg någ ut som någon hade hällt en hink med vatten över mig.

Jag kräkdes när alex kom, vi var bara några minuter ifrån att ringa 112 jag kunde inte röra mig. fyy va ont jag hade. men efter 40-45 intensvia smärtor så börjar det lätta.  Men de ville ändå att jag skulle komma in till akuten.

Så lite kortfattat :P

Det trodde att det var något med äggstockarna eller blindtarmen men efter 7h med tittande och blodprover så kom det fram till att det kan vara att jag fick en baklänges mens. Att blodet har gått upp ist för ner.

Och när kroppen senare ska sötta bort blodet det gör det sjukt ont. Så det kan vara att jag fick nått sånt. Men de ville att jag skulle ligga kvar men utifall om det var blindtarmen, men jag ville åka hem. Så jag lovade att komma in om det skulle hända något igen. Men jag har sovit ganska bra inatt, lite ont har jag men inte så farligt.


Så såg min dag ut igår..                                         

Ovido - Quiz & Flashcards