JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna - 31 december 2009 11:34


If you liked it then you shoulda put a ring on it


   


Av Johanna - 29 december 2009 08:50



Idag är det ingen vanlig dag

Idag fyller Pappa Hasse 50år :) 





Massa Grattis kramar från Johanna och Alex

Hoppas att du får en toppen dag :)


Av Johanna - 27 december 2009 21:31


Min vecka Birsta



Måndag: 10-20


Tisdag: 10-15  Sola?! Hasse 50år :) Städa


Onsdag: Ledig Handla med Helena inför nyår. Sola?!


Torsdag: NYÅR :) Gott Nytt år!! Stängt!


Fredag: Stängt!


Lördag: 10-18


Söndag: 10-18



Av Johanna - 27 december 2009 21:14


Julen


I år firade vi julen hos fam. Aronsson :)

Det var väldigt trevligt och massa gott fick vi att äta. Vi valde även att sova kvar då vi skulle åka och träffa pappa och faster dagen efter Juldan.

Så där fick vi massa gott att fika.. Mummsigt värre med kakor :P

Helt sjukt vad man har tryck i sig de senaste dagarna. SÅ nu får det vara ett slut :)

För ska jag kunna ha klänningen som jag har beställt måste jag sluta äta godis varje dag :P 4 dagar kvar tills nyår :S

Hehe men jag tror ändå att klänningen kommer att vara för liten, så jag måste hitta en plan B :) Kul..


På Juldan, klänning lånad av min Alixx 


Juldan då hade vi roligt :)

Vi lyckades få tag på 5 st biljetter på Stats. Jag, Alex, Olle, Persson och Anders.

Men vi skulle aldrig ha fått några om det inte vore för mickis :D Tusen tack Sweetie.

Som sagt vi hade jätte trevligt :) Toppen var att träffa Ludwig "Ludde" :)

Guud så längesen jag såg han, och det var såå kul att träffan han :D

Så nu laddar vi om för NYÅR!!!






Av Johanna - 23 december 2009 08:59


Inga julklappar :P

 


Haha, tror ni att vi hittade några julklappar igår.. Nope gick runt på birsta till 22 och kom hem med ett par jeans till alex :P hehe

Jaha, så idag blir det till att springa runt i city på lunchen.

Vad ska man göra, usch vad jag är trött nu på att leta julklappar.


Ikväll ska vi har lite jul mys här hemma. Vi ska ha Uppesittarkväll.

Så jag tror att Hölne med bruttan sara kommer även mickis och Anders.

Olle kommer ev bror hans också. Sen vet jag inte om David ggr 2 kommer.

Men men det märks. Nån som skulle vilja komma?! Hojta till :P

Så vi ska inhandla lite julmust, glögg pepparkakor och ost :D mumma


Ojj.. Nu måste jag byta om :P jobb 10-19?! eller 20?? 


 

Av Johanna - 22 december 2009 09:12



Sällan!!

 


Sällan man aldrig hinner med det man ska göra, ikväll får det nog bli en sväng ut till birsta :/ Vi är inte riktigt klara med Julklapparna..

Och jag vet inte hur vi ska hinna med det heller. Jobb idag 10-19, vilken jäkla tur att birsta har öppet till kl 22.

Så idag blir det nog en lååång dag/natt..

Nästa år måste jag börja i tid.. Eller hur.. hmm


Igår fick jag klä av granen, för stackarn drack ju inget vatten.

Så i var tvungen att såga av en bit av stammen :) hehe

Så i år fick jag klä granen 2ggr.. hehe Men nu ser den mkt piggare och finare ut :P



 


Aja nu ska jag gå och plocka upp ett paket som väntar på mig :) hihi

en tidig ego julklapp åt moi! Varma kläder på för nu är det kallt ute.. peace

 


Av Johanna - 21 december 2009 08:44


JIMMY CHOO


 


Idag fick mitt underbara armband åka på :) mee like

Hade turen nog att få tag på ett.

Idag jobbar jag 10-19 så inte hinner man med så mkt.

Men på lunchen ska jag få tag på lite glitter och ett par röda julgranskulor :)

Kanske än och en annan julklapp också..




Av Johanna - 20 december 2009 20:57


Min vecka City



Måndag: 10-19 Träna?


Tisdag: 10-19 Träna?


Onsdag: 10-19 Uppesittarkväll hos oss. Välkommen!  


Torsdag: Julafton GOD JUL!


Fredag: Juldagen Party hos oss :) Välkommen!


Lördag: 10-17


Söndag: 12-16



Ovido - Quiz & Flashcards