JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Min och Mejas dag!!

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :)
Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :)
Så de känns som man har missat Lill loppan lite. Men idag har vi kavlita tid :) De är helt underbart, hon är en sån energi laddare och tar självklart lite ;)
Idag fixade vi korv och stuvade makaroner till lunch. Uppskattades :) Hon har äntligen börjat äta på riktigt igen och är så duktig att äta själv, dagis de är grejer de:)
Fast de händer lite olyckor på dagis med, igår fick hon gungan i huvudet och flög bakåt :/ men de gick bra, de är ju bra tåliga de små. Och inte nog med de så var de en annan onge som bet henne :(
Men men de är sånt som händer.

 
 
malin

malin

27 september 2012 23:55

Sötnos! =) Hon ser stark ut oxå hihi
Hoppas det gick bra på tjejkvällen, vi får ta och planera in nåt mer!

Puss

http://mnordstrom.bloggplatsen.se

Johanna

28 september 2012 22:15

Haha jag såg de :) min mat tar du inte ;) hehe..
Ja, det måste vi göra :) längtar redan efter vår nästa middag :)

Pusss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Av Johanna - 29 augusti 2012 10:30

Jaha, då sitter man här under trädet. Idag var det första gången Meja är kvar på dagis utan mamma. Inget grin blev de men en trött tjej har de med att göra. Så de kommer väll bli. De var jobbigare än vad jag trodde att de skulle vara. För mig ;) Hua....

Ovido - Quiz & Flashcards