JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under april 2009

Av Johanna - 30 april 2009 16:53


Nu är det upp till mickis och anders som gäller :D

det ska bli så himla gott med grillat, mummigt värre. Nu ska jag gå och packa ner lite mat och kläder som ska med upp dit.

Och snart kommer mammsen :D hihi längtar..


'ha en trevlig Valborg för det ska jag ha :P


ska försöka knäppa lite bilder.. men hoppas inte för mkt :P





Av Johanna - 30 april 2009 10:38


Hmm nu har jag inte bloggat på några dagar, tappade lusten efter jag var på min senaste behandling.

Det blir inte bättre, så det börjar bli lite tungt. Men han har hittat ett ytterligare problem, så om vi få till det så kanske ryggen blir bättre. Man kan ju bara hoppas på det.


Men annars har jag bara jobbat, så det har inte hänt något speciellt.  Eller vi har beställt lite tapet, för vi ska tapetsera vardagsrummet.  Jag fick inte bestämma tapet :P hehe men den blir bra den också :) 

Idag så kommer Min mamma och min bonus pappa :D såå jag har längtat efter de. Det ska bli sååå kul att träffas igen. Vi ska upp till Stugan i helgen för att fixa lite. Så nu hoppas vi på fint väder :)


Ikväll så ska vi upp till Mickis och Anders och grilla lite :) Mumma Det blir en lugn kväll, för imorn ska jag upp och jobba igen. Men jag tar igen det på fredag, då vi ska iväg och kolla på Promoe :) sååå niice



Av Johanna - 27 april 2009 17:52


Min vecka 

Måndag: 10-20

 

Tisdag:  ledig  behandling 11:00 Tvätta

 

Onsdag: 10-20


Torsdag: 10-16 Mamma och Hasse kommer :D Sista april 


Fredag: 10-15 Promoe :D niice 


Lördag: ledig Hemsön

 

Söndag: ledig



Av Johanna - 26 april 2009 17:13

 

Jag fattar inte vad som händer med mig när jag har druckit. Jag vaknar ofta alltid ganska pigg och får något ryck och börjar tok städar. Sen kommer bakisen smygandes, så jag brukar känna av att man är bakis vid eftermiddagen och är såå seg tills jag ska gå och sova igen.

Idag är det inge annorlunda, förutom att jag jobbar. Och eftersom min sjuka hjärna få någon slags passion för att städa. Så vad gör man, jo jag tömmer hela jäkla lagret och rensar bort allt gammalt skit. Jag städade väl från 11-15 :) och hur mår man nu då, joo skit. 

Jag är såå himla trött nu, vill bara hem och lägga mig i soffan. Och göra absolut ingenting!

Aja snart så.. 50min kvar..

 p.s Igår var det riktigt kul iaf :D måste göras om!

-man mår som man förtjänar :) eller hur min kära kollegor :P



Av Johanna - 25 april 2009 17:30


 

Då var man klar med alla kläder från modevisningen, på med etiketterna igen och ner i lådorna :)

Nu ska jag gå och fina putsa butiken så den ser ok för morgon dagen. Sjukt kul var modevisningen idag .De var jätte duktiga, Vår butik var klart bäst :P

vi ses ju alla igen på Oscar :) tror att vi bestämde så med våra kära modeller hehe få se om det är någon som dyker upp :)



 Snart får jag åka hem, då är det bara att fixa till sig för sen är det middag med kollegorna och utgång :) Få se hur länge jag orkar vara ute ikväll, jag ska ju jobba imorn :P(men enligt Maria så fixar jag det :P ) hehe  Jag har iaf fixat så Lisa öppnar.. Sköönt.. Men nu till det stora problemet va faan ska man ha på sig?! ÅÅ jag har ingen aning :/ suck Förslag någon? :D



Idag flyger min lilla syster Emsi och Simon till Turkiet, inte alls avis. Absolut inte.. Jag tycker ändå inte om att sola eller bada :P Nähe..Hoppas att ni får toppen väder och bra hotell rum :) Köp något till moi :)



Av Johanna - 22 april 2009 19:11


Jag började dagen med att plocka ihop lite disk, sen tog jag på mig joggings skor och gick ut på en promenad :) härligt.. Det är väldigt skönt och komma ut innan man börjar jobba, man är ju rätt instängd här på jobbet :P 


Vet ni vad?! Jag har faan i mig världens bästa jobb! Vilka grymt fina förmåner vi har :P såå sjuk jävla bra är de. Haha!! Sen har jag världen bästa kolleger, vilka toppen tjejer. Vi har såå sjukt kul här på jobbet. Just nu håller vi på med att fixa allt innan modevisningen :D Så grymt det kommer att bli, vill inte säga hur och varför. 

Men kom till Birsta på lördag, mellan 12-14 då är det modevisning.

Måste ses! Det viktigaste att se är absolut TIGER OF SWEDEN!



Snart får jag åka hem och mysa med mina godingar :)

 

Av Johanna - 21 april 2009 15:42


Har lovat att jag ska lägga upp bilder på badrummet, så jag tar väl och gör de :) Det som fattas nu i badrummet är nytt duschdraperi, ny lampa och nytt golv :P Men det kommer väl nån gång i framtiden :) 


 


 



Lite suddiga bilder men det får ni ta :P 


Nu ska jag ner i tvättstugan igen.. Sen blir det något avsnitt Ghost Whisperer :)  



Av Johanna - 21 april 2009 08:54


Nu sitter jag och kollar på the voice på kanal 5. Det är väl snart slut, då ska jag hoppa i duschen. Sen ska jag göra mig klar, för jag ska iväg på behandling igen. Tack goode gud för de! Det har varit en jävla skit veckan med ryggont. Så jag hoppas att han lyckas få någon ordning på ryggen. Så de kan bli bättre igen.


Efter det ska jag hem och göra matlista, för vi måste åka och handla idag.

Sen vette 17 vad jag ska hitta på. Läsa lite kanske. Just ja, jag har ju tvätt tid idag (igen) kl 16 :( blää så jobbigt.. men men


Men nu duschen.. 



Ovido - Quiz & Flashcards