JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna - 21 mars 2012 15:05


Lill loppan min är hela 11månader. Helt sjukt nästa månad firar vi hennes 1årsdag! 1år, herreje

Och den kommer att firas i vårt radhus :) whiiee Inte i en trång lgh :P


  • Meja kan gå i skor och utan :P Hon har gått sen hon var 9.5månad Duktig tjej.
  • Älskar vindruvor
  • Har 6st gaddar
  • Säger mammmamma och papppaaaappa
  • Börja leka med ljud mer och mer.
  • Tycker om att bygga lego med mamma
  • Läsa böcker är nice de också
  • Sover 2ggr om dagen
  • Gillar att dansa
  • Har man tur kan man få en puss

     
 

Av Johanna - 12 mars 2012 11:11


Igår var jag och alex på birsta hela dagen lång.

Allt för att få någon bild på hur vi vill inreda vårt radhus :) Och det gick super, vi fick otroligt mycket gjort. Kan vara för att Meja var toppen igår. Ingen gnäll alls. Däremot blev det lite fel på kvällen för henne. Men idag är hon sitt normala jag.Vi har kommit fram till vilka tapeter vi ska ha på övervåningen. Vi har köpt oss en nya soffa. 

Vi har kommit fram till hur vi vill att TV-rummet ska se ut. Med mera.

Så här kommer vardagsrummet se ut.

Bord och bänk letar vi efter :) Och en fåtölj.


 

Av Johanna - 5 mars 2012 13:46



Meja satt i mitt knä och pekade på datorn vilka kläder hon önskar sig när hon fyller år :)

Så självklart lovade jag henne att jag skulle lägga upp de så alla kära kunde se vad hon önskar sig på sin födelsedag.









   



         

 

Ovido - Quiz & Flashcards