JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna - 14 september 2010 08:26


Tisdag en ny heldag!!


Idag bli det massa jobb igen 10-19.

Ska hinna med en hel del, hade jag tänkt iaf :P

Det är iaf super skönt att PW är ur scannad.

Nu ska jag bara pricka av retursedeln fr. Saddler så vi blir av med nån kartong iaf.

Imorn skulle jag ha varit med Vickan och hjälpt henne med att öppna butiken på sagolik. Men det har blivit massa strul med schemat.Plus att jag måste lära Gissberg att stänga kassan.

Så det kommer tyvärr inte bli nått. Måste bara meddela det för henne :S

Hoppas att det löser sig ändå.


Nähee nu måste jag hitta nått vettigt att ha på mig.


Av Johanna - 13 september 2010 08:53


Min vecka i City


Måndag: 10-19 


Tisdag: 10-19


Onsdag: 10-19 Ev. jobba på Sagolik


Torsdag: Ledig Bio med H&T :) 3D sweeet


Fredag: Ledig 


Lördag: 10-17 Middag hos Emma&Matte


Söndag: 12-16 Pappa fyller år Middag i Matfors.

Av Johanna - 11 september 2010 07:43


Testing testing 



Hmm ska man testa igen då :) Vi få se hur det går..


Jag kan börja med att berätta att det har varit en spännande tid, det har hänt så otroligt mkt och fort.

Iveckan har jag varit i sthlm tre dagar. För att gå en snabb utbildning som butikschef.

Så nu är man butikschef för Tigerofsweden :) Såå sweeet..

Och Jag har världens underbaraste kollegor som jag ska jobba med.

De kommer bli så himla bra.. peppar peppar :P

Skrev på papperna på onsdag, känns lite overkligt.

Så det var nått nytt i vardagen ;)


Och mitt i allt så har jag kommit in på ryggis så v.39 är det inskrivning.

Sen blir jag "borta" i 4v. Så nu sk vi se om vi kan hitta problemet. Det skulle vara helt överlägset, men jag förväntar mig inget. Men det skulle vara bra om man kan hantera smärtan, så lyckas vi med det vore det kung!

Det positiva med allt är att jag är ledig 4helger i rad plus fredagar :) Haha de ni!!

Fast jag lär vara rätt död :S men men det struntar vi i.



Idag så ska vi åka till hemsön för att träffa min familj. Så vi ska fixa och dona lite i stugan. Sen ska vi grilla och bada i tunnan. Badtunna?! heter det så.. aja

Hur som helst kommer det bli jätte mysigt :)

så nu väntas duschen och frukost..



Malin se hit :)

Hej tösen! Nähe nu måste vi ta och se. Vad gör du till veckan?

Vilka dagar kan du ses? Vi har mkt surr att ta igen :)

Puss 

 

Ovido - Quiz & Flashcards