JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under augusti 2009

Av Johanna - 31 augusti 2009 16:20


 .

 .

 


Peace out!! 


 .

 .


Av Johanna - 31 augusti 2009 16:03


 .

 .


Nu har jag städat och tvättat.

Ska bädda rent i sängen. sen blir det att ta fram strykbrädan, järnet och slå på en rulle :)

Jag hoppas jag hinner fixa allt innan vi ska iväga och träffa Helena och Tomas.


För ikväll blir det att bowla och middag. Jätte trevligt.

Sen är jag sjukt sugen på att gå på bio, fast jag har ingen aning om vad jag vill se :S hmm men något ska jag väl komma på.


aja nu ska  jag fortsätta städ lite :)

 

later.. 


 .

 .


Av Johanna - 31 augusti 2009 08:45


 .

 .



Idag fyller min lillebror år :D han blir 17 bast.. Stor killen :P

Hoppas att du får en toppen dag!

Massa grattis kramar från syster


 .

 .


Av Johanna - 31 augusti 2009 08:39


 .

 .


Nu ska jag

  • gå och byta om
  • linserna ska på
  • frukost ska ätas.
  • bädda ihop sängen?!  

För sen måste jag ner på stan hämta nycklar och hjälpa till att städa ut lagret. Hoppas även att jag hinner har min lunch dejt med alex.


aja har inte tid med detta..


 .

 .


Av Johanna - 31 augusti 2009 08:14


 .

 .


Min vecka



M: 10-X ledig Bowla med Helena Och Tomas


T: 0900-X uppackning



O: 0900-X uppackning



T: 0900-X



F:  0900-1915 Öppning i City :)



L: 10-16



S: 11-15

 .

 .


Av Johanna - 30 augusti 2009 11:11

 .

 . 


 

Idag jobbar jag 10-18, och det kommer bli en mkt låång dag.

Man kan ändå hoppas att det ska gå snabbt och smidigt :P


Igår blev det för fest hemma hos oss. Jag, Alex Olle, Pete, Mackan och Petes bror. trevligt trevligt.. vid 23 tiden gick vi ner till stadshuset, shit va folk det var där. Men guu så roligt.

Träffade på Min Aliix :) helena och foppa var där också :) och massa fler.

Om jag inte mitt huvud driver med mig, så spelade ken ring in sin nya musik video på stadshuset :) självklart är vi med i folkmassan :)

Vid 0200-0230 då började jag ge mig hem över, man ska ju jobba idag så det var ett måste.

Sen kom alex hem vid 0330 och börja surra om att han hade blivit döv i högra örat :S

Så nu måste vi ha koll på örat (för han har tinnitus), så jag hoppas att det blir bättre för han. Stackars min musik kåta pojkvän vad ska han nu lyssna med :( Så nu är han helt deppig..


aja nu ska jag jobba vidare, och fundera ut något som kan pigga upp sambon min.. Tips :) inget med matlagning kan inte laga mat :P

 .

 .


Av Johanna - 29 augusti 2009 11:00



I torsdag var jag ute och åt med Mickis, Sofia och Helena :)

Vi hamnade på olearys, sjukt god mat :)

När vi sitter där och surrar, då kommer pappa och co.

Det visades sig att de hade någon slags leverantör träff. Så de var väl ca 70 pers som kom.

Hehe roligt roligt. Jag tiggde åt mej några drink biljetter av pappa som vi kunde få nyttja.

Det var meningen att vi skulle ut och äta gott och surra lite, men det slutade med en helkväll och massa drinkar :) hehe riktigt trevligt var det.
Men shit vad såligt jag mådde igår :/ jag tror jag låg hela dagen. Fattar inte

Malin: vi få ta prommis nån dag framöver :) hehe jag var helt död igår.. :/


Idag blir det jobb 10-18, sen funderar jag på en utgång. Eller ska jag hyra nån film och softa I soffan?! Vilket dilemma va :P

Får fundera på de under dagen :) Nån som är sugen på utgång?


peace

Av Johanna - 26 augusti 2009 19:35

 .

 . 

Haha, måste ses.. :D

den här är nog bättre eller jag vet inte båda är grymt bra :D haha..

-Flight of the Conchords - Hiphopopotamus vs. Rhymenoceros 

Ovido - Quiz & Flashcards