JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna - 31 mars 2010 13:09


Faan va segt det går :/

Nu pilates sen städa veras prupplåda.

Sen går jag ner på stan för att handla lite... 

Så får jag ta tag i resten sen!


P.s nån som är sugen på en utgång ihelgen?! 

Av Johanna - 31 mars 2010 08:55



Idag ska jag fixa dessa punkter:


  1. Städa
  2. Träna
  3. Handla inför resan.
  4. Skriva en matlista
  5. Packa inför vigge
  6. Städa ur Veras kisslåda.
  7. Diskmaskinen ska plockas ut och fyllas igen..
  8. Alex ska förhoppningsvis klippa sig..'
  9. Torka av golven
  10. Bära ner grejer till förrådet..

Igår Blev det ingen filmkväll det blev en massa surr ist :) haha

De var jätte trevligt och en  sjukt god kladdkaka fick vi :) mumma

Jag tror jag vara hemma vid tvåtiden.. Så vi pratade på ganska länge..

Nu måste vi bara se till att träffas oftare. Vi har ju så mkt mera att prata om..

Få försöka klämma in en till träff snart :)

Aja nu måste jag se till och få nått gjort här hemma.. 




Av Johanna - 30 mars 2010 14:35

@%&?!#% Jävla Thailand!!!!


Ni som har varit sotis att vi ska åka till Thailand kan sluta vara de.

För i Thailand är det regn åter regn.... och självklart lite åska :(

Faan va less jag blir kan det bara inte bli SOL.. Jag som hade längtad så mkt för lite sol och bad. Och nu kommer man få ist regn och bad, för jag tänker iaf bada.

Så jag kommer inte få nån färg, suck!!!

det är såå tröttsamt..


Aja till nått som är trevligt det är att vi ska ha filmkväll ikväll..

Som jag hade helt glömt bort, bra Johanna

Men vilken tur att mickis påminde mig :)

Skit också, måste dra...




Av Johanna - 30 mars 2010 14:24



Min Vecka City


Måndag: Merch utb i sthlm


Tisdag: 10-19 EGO+Filmkväll med Tjejerna


Onsdag: Ledig Ryggcentrum Ego Handla städa med mera med mera


Torsdag: 10-17 Till Vigge


Fredag: Stängt pimpla och angla


Lördag: 10-17 Utgång?!


Söndag: 12-16


Av Johanna - 26 mars 2010 18:38


Ny tunika och turkost nagellack fick det bli ikväll..

För nu dra vi till HoT!!

 


   

Lat

Av Johanna - 26 mars 2010 15:45





Latmasken i mej kom fram...

Jag skiter i träningen idag...

Orkar helt enkelt inte! 


Av Johanna - 26 mars 2010 08:11



Fredag :)

 


Idag blir det jobb 10-15 sen blir det hem byta om lite snabbt.

Springa ner på ego, träna lite.

Sen blir det hem och byta om för sen blir det middag hos HoT :)

Det ska bli så trevligt.. En bra början på helgen.


På lördag då är det tjejfest, men vi få se om jag hänger med.

Det är inte såå härliigt att jobba 10-18  när man är bakis :/

Så det lutar mot bio med Alex :) Green zone blir det då.


Aja nu ska jag börja borsta gaddarna för sen blir det jobb!!



Ha en trevlig fredag!!


Kraam

Ovido - Quiz & Flashcards