JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Johanna - 5 mars 2010 06:59

 



Just ja, ryggen



   

 


I tisdags var jag på vårdcetralen för fjärde gången ang min rygg.

Fjärde gången gillt, för nu jäklar fick jag träffa en trevlig/bra läkare.

Så jag fick berätta min historia och han anteckande. De va som faan.

4 sidor blev det :P Men det var så skönt att träffa nån som tar mitt rygg ont på allvar.

Så det slutatde med att vi tog en massa blodprov på x antal "sjukdommar".  

(Vill inte gå in på vilka)

Så nu är det bara att vänta tills han har fått svaren för då bokar han in mig på en ny tid för att gå igenom svaren.

Om det inte visare sig något där, då går vi bara vidare :)

Så nu ska jag väl äntligen få ordning på ryggen.

Av Johanna - 5 mars 2010 06:51




Äntligen...


...Så är det fredag, och det betyder att jag ska få vara ledig i 3 hela dagar.

Ska bli såå skönt.


   


Ikväll då kommer små tjejerna hit, så då blir det massa bus :)

Ska bli så roligt att ha de här en dag :) Så det blir säkert en klassiker, de ska självklart bada och sälja skummkakor åt moi.. Haha

Medans alex ligger i soffan och halvsover :P

Men innan de kommer så ska vi ta vaccin Twinrix så vi klarar oss när vi är i Thailand.

Och jag gillar verkligen inte att ta sprutor, så vi få ser hur det går :/

Bara jag får ta den först ska det nog gå bra, för om jag får se hur stor nålen är som hon ska sticka alex med. Då har jag gått ut genom dörren.


Efter det då blir det hem och röja, för vi har verkligen inte orkat städat ett skit denna vecka.

Så det får jag lov att fixa innan helgen.

Se ska jag även försöka hinna med ett lite gym pass och en solning.



Ovido - Quiz & Flashcards