JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Johanna - 28 oktober 2010 08:35


Magen 


        

Av Johanna - 28 oktober 2010 08:16




TORSDAG Nu är jag äntligen hemma igen :)

och det gick ganska bra på utbildningen :P hehe Det var inte så hemsk som jag trodde. Och det var inte på engelska, utan på de härliga språket svenska.

Jag träffade jätte trevliga tjejer på kursen. Carro från götet, marie helen från Norge :) tur att man är 3/4 norsk. För jag fattade allt :P haha

nähee men väldigt mkt :)

Så nu blir det jobb i birsta. Få se hur länge jag jobbar idag.

Har lite timmar att plocka ut. 

Men nu ska jag se om jag hittar nått att ha på mig. Börjar bli lite ont om kläder :/

För magen börjar puta ut. Hehe

Alex skulle lyssna på magen igår (inte för att han skulle höra nått) Men enligt han så hade lill killen taktkänsla.. Hehe 

Ovido - Quiz & Flashcards