JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Johanna - 15 december 2010 12:30


ONSDAG.Har precis kommit hem från en lunch med min far. De fick bli kina mat, det gick ner :) Det är inte alls lika gott som innan jag blev gravid, nu är det bara sådär.

Ikväll blir det nog en fika med Therese :) Antar att vårt stora samtalsämne är bebisarna vi bär på :P haha otippat.

Men innan dess ska jag fixa här hemma så alex få slappa lite efter sin hårda arbetsdag :)

Nämen han har besiktning i dag så jag håller tummarna att det går bra :)

Kanske ska jag springa ner på stan en sväng köpa en öl åt han, då blir han nog happy.

Då kan jag passa på att köpa en present till syster också..

Så får det nog bli, men då måste jag börja kriga mot alla dessa dammtussar som ligger här.


Ovido - Quiz & Flashcards