JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Vilken natt

Av Johanna - 7 september 2011 14:40


FÖRRA veckan var jag och Meja i Borlänge. Jag valde att ta bilen då det är lättare att få med allt man vill ha. (Och det äär mkt som ska med)  Plus att man inte behöver passa några tider. Förutom hennes tider :P Det gick hur bra som helst, skönt. 

Då kan det bli fler turer neråt. Som vanligt fick Meja fina kläder, leksaker m.m av mormor :) Det tackar vi för :) Mormor i all ära, men Meja avgudar sin moster :D hehe..Guud va hon myste med moster!

Att se Meja leka, skratta och mysa med min familj är guld värt. 

Det värmer mitt hjärta, eftersom vi inte kan träffas så ofta som jag önskar.


Idagsläget är Meja sjuk :( Stackars liten. Hon är snorig och har feber. Och det betyder att jag har inte fått sovit så jäkla bra. Shit va lätt irreterad man blir om man inte får sova. Jag låg och tänkte på hur jävla stökigt vi har i lgh, och hur vi inte hinner med oss. Jag tycker att jag gör inget annat än att städa och plocka. Så inatt gick jag upp och börja plocka i lådor, ja som sagt man blir lite knäpp när man inte får nån sömn. Men det varde inte länge, insåg att det var vansinnigt att städa lådor mitt inatten :P Så imorse slet jag fram alla kartonger som ska ner, satt upp en tavla som jag velat haft upp. Städade ovanför kylskåpet. Det är fortfarande inte ok, men jag orkar inte göra allt på än gång. Eller själv.


Till nått roligare så har vi varit på husvisning :) Yeaah

 Huset var såå mkt minder än vad vi trott. Men tomten guld värd!

Även att huset var litet så skulle vi nog få det att funka.

Så vi bestämde oss att vi är med till 1 500 000.

Inge mer, för i våra ögon är det inte värt mer. Men så idag var det nån som hade lagt ett bud på 1 700 000, så då blev det inget. Men det kommer mera :) Vi vill till bergom, men det finns ju varken tomt eller fler hus till salu. Boring..

Någon som vill sälja ring moi!! 



 
 
Ingen bild

Sofia

7 september 2011 21:55

KLART ni ska bo i Bergom!! Vi ska nog se till att ni hittar ett till slut... :-)
Kraaaam!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards