JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Utgång

Av Johanna - 3 oktober 2011 11:23


Efter 1år 2månader så tog jag mig ut på krollen. Så hur var det, jo fy faan. Det är alltid lika kul att få göra sig ordning med ett gals vin i handen och höra sköna låtar spelas i bakgrunden. Att bara få vara Johanna och låta mamma johanna vila för ett par timmar är ju gött. Och förfesten med tjejerna var toppen. Super god middag massa surr, ja som det brukar var på en förfest.

Visst är det kul att vara ute och drälla, men jag måste ha blivit "gammal" hehe

För jag tycker att det är såå mkt mysigare att vara hemma och mysa med familjen. Självklart kommer jag gå ut igen, men jag känner inget behov för det.

Att se Mejsan fara runt i gåstolen, och få pussa henne gonatt de är för mig en toppen lördag.


Idag fick jag nån ny energi för jäklar vad jag har plockat undan här hemma.

Ska se till att boka en tvätt-tid, sen ska jag och Helena ut och träna :)

Och sen ska jag försöka klämma in en storhandling också. Fullt upp, jo tack!

Få inte glömma att boka in mig på ett pass imorn (mamma bootcamp)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards