JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Husägare

Av Johanna - 16 december 2011 07:16


Ja här går det fort, vi hittade ett bra radhus i övrebosvedjan som vi ville ha.

Det kommer passa oss perfekt, vi kommer att behöva renovera. 

Men det gillas! Fast nu måste vi nog flirta till oss lite mer hjälp en vanligt. Så vi inte knäcker Alex hjärta.

Så jag har redan förberett pappa att han kommer att behövas. 

Vi kommer att få tillträde på huset 30mars, men får vi sålt lgh innan så var det inga problem att komma in tidigare.

Vi har 20dagar på oss att fixa köket, jag får jobba dag som natt för det ska vara klart. 

För jag vill att Meja ska få fira sin 1årsdag i ett rent hus och ingen byggarbetsplats.

Sen kan vi forts :P


Kvinnan vi köpte huset är urgullig, hon blev så glad att det var en familj som skulle ta över huset :)

Det känns ju gött.

Vi fick veta så mycket bra saker igår när vi skrev kontrakt. Så allt känns helt overkligt.

Så nu börjar vår jakt på fynd ;) Haha

Och igår slog vi till på vårt första, Meja fick nya tapeter till sitt rum. 

400kr ist för 1246 känns ju gött :P Hon kommer att få lite Gant känsla i sitt rum.

Röda små stjärnor kommer att pryda hennes väggar, så fint så!


Aja nu ska jag kika lite i kataloger :) Whiieee

Avslutar med 2klipp på MEeeejs!

Hon har inte alls bråttom, inte alls :/



 



 

 
 
Ingen bild

Mikaela

16 december 2011 08:11

Oj vad roligt, grattis :)

Johanna

16 december 2011 15:17

Tack tack :) Jag har tänkt ringa dig, för Wallen mannen har ju fyllt år.
Men det har vart lite mkt den senaste tiden, så jag har glömt :/
Men vi kan väl höras och ses när vi båda har tid :)

Kraaam

 
Helena

Helena

16 december 2011 08:59

men guuud vad duktig hon är! och hon ser ju så nöjd ut även när hon promenerar omkring!

http://atthaenjackie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards