JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna - 9 december 2011 19:50


Har varit lite dålig på att blogga då vi har fått "vanliga" vardagen lite annorlunda.

För nu har vi Pappa Alex hemma på vardagarna, han har blivit sjukskriven i 4v.

För oss är det mysigt, men kanske inte anledningen varför han är hemma.

Han fick för snart 2v sen hjärtmuskelinflammation, tack gode gud att det inte var en hjärtinfarkt.

Eftersom min käraste inte har tränat med en infektion i kroppen så var det ganska konstigt att han har fått en hjärtmuskelinflammation. Men efter lite prat med Sjuksyrran så kom vi fram till att stressen har varit en stor faktor varför hans hjärta sa stopp. Som sagt tack gode gud att det inte var en hjärtinfarkt, tio år äldre så vet vi inte om vi hade haft lika tur.


Men till lite andra saker, vad har vi gjort i två veckor?!

Jo vi har haft min underbara Syster och Niklas på besök, synd bara att jag och alex slocknar efter kl 21. haha

Vi få skylla på att vi är småbarnsföräldrar ;) 

Jag har även hunnit med ett super gott julbord med mina underbara kollegor. 

Synd bara att jag inte kunde hänga med ut, men som sagt vi får styra upp nått efter jul. 


Nu sitter jag och väntar på att mina pepparkakor ska svalna.

Så vi kan äta några med mögelost på det är ju ett måste, Yummy

Ovido - Quiz & Flashcards