JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Johanna - 28 mars 2011 07:56


Vecka 13


Måndag: Ledig


Tisdag: 10-18


Onsdag: 10-20


Torsdag: Ledig Ryggis


Fredag 1:a April: 10-16 Syster och Niklas kommer :) 


Lördag: Ledig Vårmässan


Söndag: Ledig


Vecka 14


Måndag: 10- Få se hur länge jag orkar jobba :) 


Tisdag: 10-


Onsdag: 10-


Torsdag: Början på 2V semester :)


Fredag:


Lördag:


Söndag:

Av Johanna - 28 mars 2011 07:46



Här kommer det lite bilder på magen :)

Lite olika veckor

I      


Den här veckan är min sista riktiga jobba vecka :)

Hur konstigt är inte de :) Jag tyckte att det var nyss jag fick reda på att jag var gravid. Och nu kan lill hjärtat komma ut när som helst, allt känns så otroligt nära men ändå såå långt bort.

Vi har hunnit med det mesta, så att det är klart när lillen vill komma ut till oss.

Idag ska jag försöka rensa massa kläder. Få se hur det går med att rensa en massa, men jag ska försöka. Det är bara de jag ska göra idag. Eller va faan jag har ju lovat Alex att jag ska packa klart BB-väskan :S Det är ett måste också :)




Ovido - Quiz & Flashcards