JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Johanna - 14 april 2011 07:44


IGÅR då vet jag inte vad som hände, jag tok städade hela lgh.

Plus att jag fick för mig att jag skulle baka Sophie bröd :) sjukt gott är det..

Efter det då önskade Alex kanelbullar mest på skoj. Men jag gjorde de också. Duktiga jag. På kvällen så åt han ca 5 st, det är väll ett bra tecken.

Men efter allt detta, så kunde jag inte stå längre. Mindre bra.

Så idag får det bli en mkt lugn dag.

Jag funderar på att ta en kortare prommis och hitta nån trevlig bänk och njuta av solen. Men först frukost, mumma

Idag Lill <3 är det en toppen dag för dig att komma. Du är såå välkommen.

Alla längtar efter dig, fast mamma och pappa mest. Kan hända att din mormor har en eller två fötter på första pallen också.. Haha




Ovido - Quiz & Flashcards