JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Johanna - 15 augusti 2011 14:59


JAG fick en julklapp av IKANO i julas, de var en canvastavla med eget motiv.

Vi har hitta vårt foto som vi ska förstora upp, nu gäller det bara att ta tag i det.

Jag får lova att fixa det när jag och Emma ska på birsta i veckan. Så jag får upp min nya tavla nån gång :)

Motivet är denna bild, vad tycks?!


 


Av Johanna - 15 augusti 2011 07:49

SKOGENS guld, det var vi ute efter igår. Vi brukar ta en tripp ut i vigge skogen för att leta lite kantareller, men iår var vi inte beredd på all avverkning de hade gjort.
Det gjorde så att det blev betydligt svårare i år att hitta svampen. Men någon som har näsa för svamp är farbror matte (Farbror till Meja) Det tog 5sek innan han var borta. Medans vi andra går och letar ihop och hittar typ inget. Men vem är det som kommer tillbaka med 2 fulla korgar, Jo matte. Helt sjukt, han måste ju trolla fram svampen :) Men vi kom hem med lite svamp iaf ;) 
 
   
 
   så här trött blir man efter en dag i skogen

Ovido - Quiz & Flashcards