JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Vardagsrum

Av Johanna - 12 mars 2012 11:11


Igår var jag och alex på birsta hela dagen lång.

Allt för att få någon bild på hur vi vill inreda vårt radhus :) Och det gick super, vi fick otroligt mycket gjort. Kan vara för att Meja var toppen igår. Ingen gnäll alls. Däremot blev det lite fel på kvällen för henne. Men idag är hon sitt normala jag.Vi har kommit fram till vilka tapeter vi ska ha på övervåningen. Vi har köpt oss en nya soffa. 

Vi har kommit fram till hur vi vill att TV-rummet ska se ut. Med mera.

Så här kommer vardagsrummet se ut.

Bord och bänk letar vi efter :) Och en fåtölj.


 

 
 
malin

malin

12 mars 2012 19:05

Vad fint! =) Roligt att få göra om och få göra allt från början!

http://mnordstrom.bloggplatsen.se

Johanna

16 mars 2012 09:03

sisi :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards