JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Skype

Av Johanna - 5 april 2012 13:29


Skype, är en riktig bra "uppfinning". 

För oss är det är super hit, då Meja kan video surra med mormor,moffa,moster och morbror.

Det gör en jätte skillnad, för det första är hon inte ett dugg blyg när det kommer och hälsar på.

För hjälp av skype känner hon igen rösten och ansiktet. KUNG! 

Och framförallt det händer så otroligt mycket med Meja. Det går inte en dag som hon inte lär sig nått nytt.

Hon är inte så liten längre min lilla tös och det märks när hon ska hjälpa mamma och hänga tvätten.

Det är så otroligt häftigt att se hur mycket hon fattar och tar in :) Älskar denna tid!

Och då är det härligt att min familj i Borlänge kan ta del av det då behöver de inte missa så mycket :)

När det inte har den turen att bo nära henne. 

Som vi längtar tills imorn då kommer mormor och moffa :) 

Men till dess, SKYPE.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards