JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

1177

Av Johanna - 6 april 2012 08:42


Skärtorsdag bestod av tvätt, städning och packning.

Whiiee kul va :P

Och när Alex kom blev det en öl och mys i soffan (somnade i soffan rättare sagt)

Vi vaknade med att Meja gallskrek, och de lät jätte konstigt när hon andades.

Först trodde jag hon hade fått nått i halsen då hon försökte få luft och började kräkas lite.

Men då ringde vi 1177 och de sa att hon hade fått krupp, så då avslutade vi kvällen med att sitta i ett väntrum på 

vårdcentralen, för att koll så att andningen var ok. Det hade släppt bra men de vill ändå ge henne bricanyl (?)

Kom inte riktigt ihåg vad hon fick men jag antar att det var samma som förra gången.

Så tack vare de fick hon sova hela natten lång.

Nu hoppas vi att långfredagen blir bättre :) Den borde bli det då mamma och Hasse kommer!

 
 
malin

malin

12 april 2012 22:36

Men uscha det lät inge roligt, hoppas lill tösen mår bättre snart =)

Vad roligt att ni kommit igång med bygget, spännande! Tycker att vi verklgien måste ses snart, men förstår att ni har fullt upp =)

Hoppas du har haft en underbar påsk med familjen!

Puss

http://mnordstrom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards