JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo.
Men det gick ju de med, nu har vi äntligen lämnat hudik så snart är jag hemma. Tråkigt nog så sover min lilla jänta :( när jag kommer hem.
Nu ska jag lyssna på lite Frank ocean han få roa mig sista biten :)

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo.
Men det gick ju de med, nu har vi äntligen lämnat hudik så snart är jag hemma. Tråkigt nog så sover min lilla jänta :( när jag kommer hem.
Nu ska jag lyssna på lite Frank ocean han få roa mig sista biten :)

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo.
Men det gick ju de med, nu har vi äntligen lämnat hudik så snart är jag hemma. Tråkigt nog så sover min lilla jänta :( när jag kommer hem.
Nu ska jag lyssna på lite Frank ocean han få roa mig sista biten :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards