JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Johanna - 16 februari 2012 16:32


Ikväll kommer min mamma :) Whiie Som jag har längtat 

Ska bli så himla roligt att få en heldag med henne imorn, självklart ska ju meejs vara med också.

Idag har jag och Meja varit och busat med Elma och Liam. Eller Meja och Liam busade jag och Elma pratade mest :P

Nu ska de inte ta så lång tid tills nästa gång vi ska ses, och kanske kan alla vara med nästa gång.


På lördag då blir det jobb 12-15, men sen då blir det tjejfest! Yeaah 

Åhh de ska bli så roligt, är såå laddad :)

MEN.. hahah jag vet inte vad jag ska ha på mig, men förhoppningsvis hjälper Alix mig med den fronten. 

Eller så ramlar jag på nått när jag och mor är på stan :)

Tänk att detta är såå stort problem för tjejer, haha helt sjukt. Samma visa varje gång.




   



Så här ser det ut när Meja myser med sina gosedjur :)         


Ovido - Quiz & Flashcards