JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Johanna - 29 augusti 2012 10:30

Jaha, då sitter man här under trädet. Idag var det första gången Meja är kvar på dagis utan mamma. Inget grin blev de men en trött tjej har de med att göra. Så de kommer väll bli. De var jobbigare än vad jag trodde att de skulle vara. För mig ;) Hua. Men de ska nog gå bra, nån gång till blir det innan måndagen. Innan första riktiga lämningen :) då jag ska börja jobba igen.

Vi fick hem min nya kärlek igår, tvättmaskinen. Men hann jag köra den, Nope de tog sin lilla tid att få den på plats och test köra den. Så idag är det tvätta som står på schemat.
Gubben min slänger jag ut i garaget, de måste städas där också.

Av Johanna - 29 augusti 2012 10:30

Jaha, då sitter man här under trädet. Idag var det första gången Meja är kvar på dagis utan mamma. Inget grin blev de men en trött tjej har de med att göra. Så de kommer väll bli. De var jobbigare än vad jag trodde att de skulle vara. För mig ;) Hua. Men de ska nog gå bra, nån gång till blir det innan måndagen. Innan första riktiga lämningen :) då jag ska börja jobba igen.

Vi fick hem min nya kärlek igår, tvättmaskinen. Men hann jag köra den, Nope de tog sin lilla tid att få den på plats och test köra den. Så idag är det tvätta som står på schemat.
Gubben min slänger jag ut i garaget, de måste städas där också.

Ovido - Quiz & Flashcards