JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Johanna - 3 januari 2010 10:05

 

Min vecka City



Måndag: 10-19


Tisdag: 10-17 "Vintömning" Hos Helena och Tomas :)


Onsdag: Stängt Ta bort julen.Träffa Alix

 

Torsdag: 10-17 Rean börjar Packa


Fredag: Ledig

Lördag: Ledig 50års kalas


Söndag: Ledig



Av Johanna - 3 januari 2010 09:57

 

Middag och Bio

 

Igår var det jobb 10-18, fyy va jobbigt det är att gå till jobbet när alla är ledig.

Men men vad ska man göra när man har ett sånt jobb.

Efter jobbet så träffade vi Helena och Tomas. Så vi gick ut och åt.

Jätte gott.. mumma :) Så nu är det bestämmt, vi ska ta en sista minuten ihop :)

Så sjukt roligt kommer det bli, och sen satsar vi på USA nästa sommar :)

Efter maten gick vi på bio, skit bra film. Men jag var så sjukt trött så jag somnade till :S hmm kanske så bra. Men jag gjorde allt för att försöka hålla mig vaken. men men.. Bra va den, synd att jag missade slutet :P


Idag blir det jobb 10-18 Det kommer bli en lång dag för jag är så sjukt trött.

Så alla som inte har nått att göra, kom och handla av mig :P

Ikväll hoppas jag att vi får en tvätt tid, behövs verkligen.


Nu jobb.. Såå avis på alla som är ledig!!

Av Johanna - 3 januari 2010 08:01



Nyår i bilder :)


 

                                     



 



Ovido - Quiz & Flashcards