JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Johanna - 11 januari 2010 18:49


Hittade lite 2009 frågor på http://mnordstrom.bloggagratis.se

Och jag hade inte så mkt att göra..


2009 

 

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Förlovat mig :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga då

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Mickis och Anders fick en dotter. Nova
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Inte riktigt nära till mig men till Alex. Ove
5. Vilka länder besökte du?
Hmm inga :(
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En längre semester :) och Massa sol

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14 November då vi bestämde att vi skulle förlova oss
8. Vad var din största framgång 2009?
Får mer och mer ansvar på jobbet.. Mee like

9. Största misstaget?
Jag gör många misstag, men jag lär mig något av de också :P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har problem med ryggen :/

11. Bästa köpet?
Våra förlovningsringar
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm kläder. Prylar och mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att mamma bestämde sig för att behålla moffas stuga :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Halo- Beyonce
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år? 
Lite glader kanske med det går ju alltid upp och ner

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Våga säga vad jag tycker
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Massor...
18. Hur tillbringade du julen 2009?
Med familjen Aronsson
19. Blev du kär under 2009?
Nope, men kärare :)

20. Favorittidning?

Har inga, läser de jag får tag i.

21. Favoritprogram på TV?
2 ½ men Friends Medium Ghost whisperer House

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, snarare tvärtom..

23. Bästa boken du läste 2009?
Twilight Saga Böckerna

24. Största musikaliska upptäckten?
Melody Gardot
25. Något du önskade dig och fick?
Japp, en fotoskrivare :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
Finns mkt mera att plocka från jag-vill-ha-listan
27. Årets bästa film?
Twilight.. Såklart :P

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Kom inte ihåg, alltså inte spec.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Vet inte, en utomlands resa skulle ha suttit fint.
30. Vad fick dig att må bra?
Alla nära och kära :)


Få se vad 2010 har att erbjuda :)

Av Johanna - 11 januari 2010 12:26



Min vecka Birsta

 


Måndag: 10-20 Medium Viktigt


Tisdag: 10-20 “Hejdå” Fest för Gp och möte


Onsdag: 10-20 Träna?! Gratis vecka på EGO 11-17/1-10


Torsdag: 10-15 Buffemidda och Bio :D whiie


Fredag: 10-15 Träna


Lördag: Ledig


Söndag: Ledig

 


Måsten som ska göras:

  1. Ta bort julen Helt
  2. Tvätta
  3. Handla
  4. Bädda rent

Av Johanna - 11 januari 2010 12:23


50 Års kalas :)


Ihelgen var vi i Blge, då min bonus pappa fyllt 50 :)

Så då blev det fest och massa annat roligt :)

Festen vart jätte lyckad vi hade jätte roligt :) Ska se till och få lite bilder som jag kan lägga upp.

För då kan ni få se hur lyckad den blev ;) hehe

Hasse passade även att välkommna in Alex I familjen på “riktigt”

Då vi är nu förlovade. Det var väldigt gulligt :) hehe

Talen på festen de höll för Hasse var så härliga och väldigt rörande.

Sen till Festens höjdpunkt var att Hasse och min bror Ludde gjorde en show för oss :) haha


Vi hann även med att åka på Kupan och handla lite. När jag ändå var där passade jag på att gå på Esprit för att hälsa på min förra kollegor. Å jag blev så glad när jag fick veta att Pernilla jobbade :) Det var så längsen jag träffade henne. Ååå guud vad jag saknar alla där :( Jenny och Pernilla..

Vilka underbara människor..

Nästa gång ska jag se till och träffa Jennie också. Skulle vara såå roligt att träffa henne igen.




Ovido - Quiz & Flashcards