JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Gravid och Skitgla :)

Av Johanna - 19 oktober 2010 20:52


Till mamma :)


Jag lovade att jag skulle börja skriva nu igen. 

Så du kan följa med mig i mina graviditets veckor. Så du inte blir chockad när du ser mig nästa gång :P

Eftersom du fick en bild så behöver jag inte lägga upp nån nu :)


I dags läget är jag i vecka 14 går in på vecka 15 på fredag.

Och det går såå sjukt fort, snart är man inne i 4:e månaden :) Helt galet.

Men tack gode gud så har jag mått väldigt bra under mina första 14v :)

Här är kräks det inte. Tack för de :)

Vi har varit på inskrivningen och hunnit med ett besök till. Då fick jag ta lite prover och de såg bra ut. Förutom att jag har allt för lite järn i kroppen.

Kämpar på att fylla upp det förrådet. 

Men det BÄSTA av allt var att vi fick lyssna på lillens hjärta <3 . Alltså det är det Häftigaste jag har varit med om. Det slog så stark och fort. 160 slag i minuten.



 

Barnet V.14

Fostret kan hicka. Kroppsdelarna är nu så tydliga att man till och med kan se vilket kön det har.

Fostret rör på sig i fostervattnet. llustration: Svenska Grafikbyrån



 
 
Ingen bild

Mamma

28 oktober 2010 17:15

Såå underbart härlig att jag får äran/möjligheten att få följa dig - när det är några jobbiga mil emellan oss... massor av kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards