JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Allstar

Av Johanna - 30 oktober 2010 09:41


FREDAG KVÄLL. Efter jobbet då åkt vi hem för att byta om, för sen drog vi ner på Allstar. De blev jag och grabbarna :) hahah som vanligt. 

På allstar träffade jag Helena (hon var på afterwork :) Eftersom Tomas skulle hänga med de andra fick helena hänga med mig :P hehe. 

Så det blev nya beck filmen :) helt ok :)  Fast jag var nog rätt tråkig på slutet, för jag höll på att somna x antal ggr :/

När helena hade gått, då kräktes jag för första gången. Tror det var mkt för jag höll på att vingla runt av yrhet och trötthet. Men men.. Jag har inte kräkts nått idag, så det var nog bara nått som kom och gick.


Idag så ska vi åka ut till Emma och Matte de ska bjuda på middag :) nice.

Men först så ska vi ta det lugnt här hemma lite :)

Och nu sitter jag och väntar på Alex som ska komma hem med nybakat bröd och massa gott pålägg. Helt sjukt va bra man kan ha det :) hehe..

Han tar hand om sin knubbis :P hehe


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards