JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna - 6 december 2010 08:24


Min Vecka


Måndag: 10-20 


Tisdag: 10-19 (city) Tvätt-tid


Onsdag: Sthlm 05.08-17.21


Torsdag: 10-18 


Fredag: 10-14:30


Lördag: Ledig Handla Julklappar


Söndag: Ledig Köpa gran?!

Av Johanna - 2 december 2010 08:31


TORSDAG. Idag ska vi förhoppningsvis åka och köpa en bil, eller beställa en.Eller vad de nu heter. Så jag hoppas verkligen att han tar sig tiden för att träffa oss så vi kan få vår bil innan Lillen kommer :) 

Och för den som är nyfiken kan jag berätta att vi ska köpa en Skoda octavia scout

Och de blir nog skit bra de :)


Skoda Octavia Scout TDI CR 4X4 140


Senare ikväll ska Helena och Tomas komma till oss och äta lite middag :)

Och de blir väll som vanligt, massa prata om bebisar (iaf mellan mig och Helena)

Sen kommer vi prata NY :) Guu så häftigt det kommer att bli :) 1 hel vecka i NY helt sjukt. Men innan dess ska de bli jul och nyår. Och i år ska vi fira Jul hos min familj i ble :) och nästa år blir det med Fam. Aronsson. Och då ska lill plutten få fira sin första jul :) Men det ska även bli Nyår och de har jag ingen aning om vart vi ska vara eller vilka vi ska vara med. Men det ända jag vet är att jag ska jobba 10-15 i city. Resten kanske vi löser ikväll..


Av Johanna - 1 december 2010 09:00


ONSDAG.Det är inte alla som har en sån härlig kille som jag har :) 

För igår kväll kom han hem, sa hej och bad mig blunda.

Sen låste han in sig i rummet, sen efter ett bra tag kom ha ut och hade mig sig en julklapps kalender :D Hur roligt är inte de då :P Haha.

Imorse fick jag öppna första julklappen :) Och i den låg en film, ensam hemma 1 :)

Hehe så idag ska jag försöka få upp den på väggen.

Men det är massa mera som jag ska hinna med.

Måste städa, handla inför VIP-kvällen. m.m 

Men det får ta den tid det tar :) 

aja nu ska jag börja, om jag ska hinna med allt..

Ovido - Quiz & Flashcards