JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under april 2011

Av Johanna - 9 april 2011 20:26


NOPE, inge bebis här :P har faktiskt inte känt av någon förvarning alls.

Så det dröjer nog ett tag till. Men 9dagar kvar enligt bf (Helt sjukt, jag fattar inte vart dessa nio månader har tagit vägen). Fast jag var helt övertygad om att den lille skulle komma förtidigt. Mest för jag trodde inte jag skulle hinna varva ner :P Men det har jag fått gjort, men nätterna är inte hundra än. Så det gör inget att lillen har det gött där inne. Eftersom ryggen inte är hundra än så hoppas jag på en förlängd sjukskrivning. Hoppas Hoppas..

Men det skulle väll vara typiskt om det skulle ske nått inatt då min älskade Alex har druckit lite vin och öl :) och nu somnat i soffan.

Man måste ju få fira årets första grillning, mumsigt värre blev det också.


Nu har min mamma fest i blge, för imorn är det ingen vanlig dag. För då fyller världens bästa mamma år. Och hon blir hela 50år :) Och det ska ju självklart firas.

Men jag blev kvar i svall om det skulle hända nått så vill jag gärna vara på plats.

Vi få fira henne när lill

Grattis grattis Mamma

Av Johanna - 8 april 2011 10:34

Mee Like

-Katy Perry E.T ft.Kanye West

Den kommer också spelas när jag är ute på mina P-walk :)




Av Johanna - 8 april 2011 10:12

Mee Like

- Jennifer lopez On the floor ft.pitbull

Den här låten är ju bara såå jäkla skön :) Love Lopez!

Den kommer att vara en hjälp för mig att ta få bort mamma kilorna.




Av Johanna - 8 april 2011 09:44


NU har vi äntligen fått till hallen :) Nu har vi lite förvaring till lill <3.

Så idag ska de bara bäddas rent och plocka undan lite kläder (otippat) Sen är lgh helt ok :) Sen fick vi upp vägg skötbordet, så det var ju skönt. Men usch vad jag har insett va fullt det är :P haha så nu ska den piffas upp :)

Tänkte att jag skulle gå ner på stan en sväng så jag kan ju passa på att kolla lite :)

Fast jag borde åka till birsta och kolla på panduro ist..

När den lille har kommit ut ska jag unna mig detta armband :)

Fast i svart och vit sten :) Men som sagt det får jag beställa när den lille hade tänkt komma ut. Och äntligen har vi kommit fram till några pojknamn som vi gillar. Vi har redan ett namn till våran framtida tös :) 



calendar bracelet rose gold 

Bild tagen fr. dallanonnajewelry.com


Ovido - Quiz & Flashcards