JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 3 november 2011

MBC

Av Johanna - 3 november 2011 21:26


Idag var det sista passet på mamma boot camp, mycket tråkigt.

Det har varit de bästa träningen för mig efter förlossningen, både roligt och jobbigt. 

Längtar redan till våren när det drar igång igen. Men eftersom Malin har fått igång träningen hos Moi, så måste jag se till att fortsätta lika flitligt under uppehållet. Så på tisdag då får det bli egen träning på bänkar m.m

Och har jag tur så hakar Helena på också :)


Efter MBC så var jag och meejs hemma. Jag passade på att sortera bort för små kläder åt lill fröken.

Och sen städade jag lgh och tog rätt på tvätten. Massa "kvinnogöra" fick det bli.

Men det var lika bra de. Meja har sen igår haft feber och varit lite gnällig, så det är lika bra att ta det lite chill :)

Igår natt måste hon haft hög feber, då hon yrade lite i nattmössan och kräktes i hela sängen.. Yeeahh

Jag hoppas verkligen att hon får sova inatt, får hon det får jag de också :P 

Eftersom jag inte fått sovit så himla bra de senaste 2 nätterna, tänker jag gå och lägga mig. 






Ovido - Quiz & Flashcards