JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Johanna - 25 november 2011 08:55


Måste ju berätta att jag har deltagit i en tävling som Malin  håller i.

Kanske är lite dumt att lägga ut detta på bloggen ;) Mindre chans att man vinner :) haha

Nähe det är klart man ska dela med sig :)  

Det är en toppen tävling för alla vi som har en egen ängel hemma.


Gå in på denna sida och passa på att vara med att tävla


http://lifestyleblogs.se/malin

Av Johanna - 25 november 2011 05:57


Här hemma har det varit/är de snorkalas. De är inte allt för roligt när de små är sjuka.

Första natt när det bröt ut för Meejs, så vart de inte många timmar sömn för någon av oss.

Hon var så täppt i näsan så hon inte kunde andas då fick lill hjärtat panik och bara skrek.

Stackars mammas tjej. Så kl 9 i förrgår stod jag och banka på dörren till apoteket, så vi kunde köpa hem nässpray*2

Efter det har hon fått sovit 2 hela nätter. 


Jag har berättat att Meejs kryper för fullt, men räcker de?

Absolut inte, nähee du. Nu ska hon testa nått nytt ist. Så nu reser hon sig själv överallt.

Hon försöker även att flytta sig stående, mest sidleds.

Och igår då släppte hon taget och stod själv, men endast några sek. Men iaf..

Hon har bråttom vår lilla tös.  Men så stolta vi är över henne <3


Idag ska jag hinna med en hel del. Tvätta upp lite kläder, de blir så mkt tvätt när man har en liten.

Sen blir det stan nån timme, jag hoppas på att jag ska vara väldigt effektiv. 

För sen vill jag hem och göra helg fint.

Meja håller precis gå upp en stl, så vi måste ha ny pyjamas. De hon har börja bli lite liten.

Sen ska jag även köpa lite annat smått och gott, kanske lägger upp en bild på de jag inhandlat :)

Jag ska även springa in på Hemmakväll och hyra en rulle då alex ska ut ikväll.


Nu tvätta..






Ovido - Quiz & Flashcards