JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Johanna - 14 maj 2011 11:56
















LÖRDAG. Idag ska vi (lilla familjen) åka till birsta för att kika lite. Se ska vi passa på att åka till barnenshus för att köpa en liggdel till badkaret. Så lill tösen kan bada när bara hon och jag är hemma. Sen få vi se vad vi hittar på, vi tänkte ta det rätt lugnt i dag. Bara njuta av vårt lilla mirakel. Vi ska iaf ta en lång prommis efter birsta.

Det är så skönt och få lite frisk luft.


Igår fick jag ett väldigt trevligt samtal :) Haha.. Ja iaf de som känner mig.

Allt som har med hår och carro att göra vet att jag är överlycklig om jag får en tid hos henne.

Nog hade jag turen på min sida för den 28maj då ska jag få en frisyr :) Såå sweet..

Längtar!! och eftersom jag har härliga Carro i Blge. Så blir det en tripp till min goa mamma och Mejas underbara mormor! Guu vad jag längtar.

Några dagar med familjen plus en ego dag för moi! Härliigt värre. kan inte bli bättre. 




Ovido - Quiz & Flashcards