JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Förkyld *2

Av Johanna - 3 februari 2012 07:53


Usch va drygt det är att vara förkyld. Man är vit som ett lik, plus att man får gå och snyta sig hela tiden.

Av den anledningen så har man en röd näsa, HOT. Mycket.

Självklart kan jag ta att jag är sjuk, men Lilla Meejs. Huua stackars liten.

Hon hostar och har en rinnande näsa. Eftersom man vill hjälpa liten måste man suga ut all jäkla snor.

Och det är inte så uppskattat, hon hatar det. Allt som har med att ta i näsa är det värsta som finns.

Så varje morgon så börjar vi med en fajt och massa grin och vi avslutar dagen desamma.

Och sen några ggr mitt på dagen, inte alls så roligt.


Idag ska vi försök ta en liten prommis, få lite luft. Nu när både hon och jag har varit instängda i lgh i 2dagar.

fast nu såg jag att det var -19 ute, huua.. aja som sagt kanske en liiiiiten prommis.

Hyra en film till kvällen de skulle ju inte vara helt fel, eftersom femma har tagit bort dubbelavsnittet på BBT.

 
 
Sofie & Frans

Sofie & Frans

3 februari 2012 11:53

Fy! Vi är också förkylda :( Så himla trist. Och jobbigt för dom små! Hur lätt är det att snutta tutte och samtidigt andas genom munne liksom :( Krya på er så måste vi ses när alla är pigga igen! Kramar

http://www.sofiemarkstroms.blogg.se

Johanna

5 februari 2012 20:04

Eller, Meja blir så ledsen när hon inte kan nappen.
Även flaskan på morgonen är jobbig. Men nu börja Meja blir frisk iaf, så det är skönt :)
Hur mår ni nu då?
Bättre hoppas jag :) Annars får ni krya på er så vi kan ses någon dag :)
Kraamar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards