JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Fre - Sön

Av Johanna - 25 januari 2010 12:03


Lugn Helg



Helgen har varit otroligt lugn och skön..

På fredag då händer det inte så mkt, jag jobbade till 19.

Så det blev bara tv-tittande då jag skulle upp och jobba på lördag igen.

Men på lördag då kom H&T förbi. Vi bjöd på middag sen blev det gotta och film.

Sommaren med Göran :P haha vilken rolig film.. haha

På söndag då blev det jobb igen 12-16 skönt.. det var inte så farligt pass.

Efter jobbet var vi såå duktiga vi städade ur kylen och skrurade rent :)

Sen blev det bastu kväll för oss :) Jätte härliigt..

Avslutade kvällen med en film.. Som vanligt :P


Och nu är det en ny vecka..

 
 
Lotta

Lotta

25 januari 2010 17:43

Ja ibland kan det vara nice att lyxa till det lite extra =) Härligt!! Jag vill oxå ååååka!!

http://www.ecin.blogg.se

 
malin

malin

25 januari 2010 22:27

det blev bara 2 resväskor, jag orkade inte ta med fler. Milton hade en väska oxå. =)
Vet inte när jag kommer hem än, jag slutar ju halv sex varje dag så det kanske inte blir så ofta jag åker hem. Därför måste alla komma och hälsa på mig istället. =)
Milton stannade kvar här med mig, får se hur länge det blir. Men det går faktsikt över förväntan. =)

Jobba lugnt nu! =) kram

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
malin

malin

26 januari 2010 21:10

Jadu, det är svårt och förklara, jag får visa nån gång eller så får du komma ner till sthlm =)

Ja det är mycket smink i väskan, roligt att ha alla saker. =)

Kram kram

http://mnordstrom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards