JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Snö snö och mera snö..

Av Johanna - 28 januari 2010 15:48


Igår vila, idag fullt ös

 


Idag har jag hunnit med att betala resan.

Fick ploga mig fram genom snön :) Shit så mkt snö det har kommit.

Jag ser inte ut ur mitt köksfönster. Hehe helt otroligt.

Jag kan inte ta bort det heller. För öppnar jag fönstret rasar allt in :/ och det är ju inte så bra.

Men iaf, efter jag var och betalade resan gick jag vidare till posten för att hämta ut mitt paket. och i paket låg min nya tröja :) sweet visare den sen.

och alldeles nyss plingade det på dörr och då fick jag ett till paket :P hehe

Jag fick ju lov att beställa hem ett par nya Tiger jeans shorts. Vill ju ha de när vi åker bort.

Just ja, jag hann även med att hämta ut tågbiljetterna. och ett pilates pass.

Och nu ska jag ner och tvätta lite kläder.

Sen upp för att tömma diskmaskinen.

Och medans jag gör det spelar jag John Mayer´s nya skiva.

Som jag tycker är helt underbar :)


aja later..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards