JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Johanna - 5 februari 2010 13:12


Sååå mkt snö det är...

 


Jag hann knappt träna klart innan mobben började ringa.

Det var alex, han hade lyckas kört fast med bilen på parkeringen.

Så det var bara att löpa upp och hjälpa han.

och efter många om och men så fick vi bort bilen.

När han åkte tillbaka på jobbet hämtade jag spaden och skottade bort all snö.

Haha jag har inte skottat på evigheter. Fyy va jobbigt det är.

Just nu är jag glad att jag inte är husägare :P hehe..


Nu ska jag slå på bra musik på hög nivå, så grannarna vet att jg är hemma.

Sen ska jag städa 67kvm..




Av Johanna - 5 februari 2010 10:40


Ledig :)


I veckan har det inte hänt så mkt, jobbat heldagar så då hinner man inte med sig.

Så tis till torsdag har nästan sett likadan ut :)

Jobbat 10-19 sen hem och byta om och ner på ego.

Igår skulle vi vila men icke. Det blev en sväng dit ändå.

Men vi körde bara armar :) så idag känns det kan jag lova.


Imorse var jag på ryggcentrum och sträckte ut ryggen igen.

Huua idag gjorde det lite ont :/ men men bara jag inte vilar så mkt så jag blir stel brukar det släppa lite.

Och nu håller jag på att plocka undan lite för jag tänkte stor städa och göra fint innan alex kommer hem.

Om ca 45 min ska jag träffa mickis för då ska vi iväg på ego.. igen :P hehe

Men innan dess så ska jag städa vidare..




Ovido - Quiz & Flashcards