JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Johanna - 8 februari 2010 12:43


Då var det måndag igen..


Dagarna går så fort.. Speciellt de dagar man är ledig :/

I Fredags blev det inget speciellet jag tok städade och sen blev det gotta och film på kvällen.

Lördag då gick vi på stan för att köpa en lite present till Nella och Lagges dotter Tove som de fick för en månad sen. På eftermiddan åkte vi dit och blev bjuden på fika.. mumma :)

Haha sen fick jag höra lite förlossnings historier..

Hmm kan väl inte påstå att jag längtar tills den dagen kommer. Faan va jobbigt och klämma ut en unge.. hehe

Aja inget jag behöver grubbla över den närmaste framtiden.

På kvällen blev vi bjudna på mat hemma hos H&T och som vanligt blev det till att pimpla vin.

Hehe Men såå trevligt vi har ihop :) Få se om det blir nått skoj iveckan också.


Igår då jäklar skottade vi balkongen, eftersom vi inte kunde öppna balkong dörren fick vi ta fönstervägen ut..

Haha såå sjukt mkt snö.. Lägger upp bilder sen..

Sen blev det ego för att köra ett gympass :)

Medans jag var på ego, gjorde alex söndags stek :) mumma..

 

Så nu ska jag gå och äta min goda matlåda..

Ovido - Quiz & Flashcards