JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Johanna - 11 februari 2010 17:13


Jocke hem = 3timmar kvar


Nu gick Jocke hem det betyder att jag har jobb kvar I 3 timmar till..

Hoppas hoppas att tiden går fort.

Idag ska vi städa till för imorn då kommer familjen. Och tidigt också, så jag kan inte skjuta upp städningen.

Så kanske har alex varit världens bästa, och städat tills jag kommer hem.

För idag ska vi ner på Ego för att röra på fläsket. Undra om mickis ska med också?!

Får ringa tösen sen och fråga :P


Aja nu ska jag packa upp lite nyheter :) Later..

 

Av Johanna - 11 februari 2010 11:01



Heej hopp!


Igår blev det bio med Helena och Tomas. Vi såg Edge of darkness.

En helt ok film enligt mig, tyckte att det var lagomt med slagsmål :P hehe

Fast om Alex får tycka lite, så vill han ha mer Slagsmål. Hehe otippat :P

Nämen jag kommer säkert köpa den när den kommer ut. Så det säger väl allt.

En bra film! Se den :)


Vi (Jag) hann iaf städa undan lite, fast jag gjorde nog mer röra en nytta.

För jag fick för mig att jag var tvungen att leta reda på passen inför resan.. Mupp ja vet.. (den är ju bara 8v kvar :P )

Nått som är ännu muppigare är att jag även har gjort en Thailand mapp :S haha

Där vi har biljetterna för tåg och fylg. Och självklart ligger båda passen där I :) Hehe

Ajaja.. Lite monica syndrom har jag nog..


Nu ska jag jobba vidare..

Ovido - Quiz & Flashcards