JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Efter kl 19..

Av Johanna - 9 november 2011 19:41


Då sover Mejsan, då tror man att det blir soffligg. Men icke nu ska man ta reda på middagen, städa undan leksaker och plocka undan kläder och prylar.

Sen om man har tur kan man chilla lite framför TV, men risken finns att man somnar :/ Otippat.. Not

Idag har jag och Mejs varit på prommis med H&J, det blev en sväng upp mot haga och tillbaka. 

Då slog det mig att det är 9nov och inge snö eller vannsingt kallt. Hur skönt är inte det! 

Haha för varken jag eller Helena vill byta till vinterhjulen på vagnen, därför diggar vi snöfria norrland :)


Vet inte om jag har nämt det, men Meja vill verkligen inte äta något annat än gröt, ersättning eller välling :/

Efter massa prov med potatis/söt potatis utan nått resultat. Så har jag nu gått över till morötter, men det gick ju inge vidare och jag som fick till det såå gott. Jäkla onge!

Men vi provar det imorn igen :)

Annars har hon lyckas sätta sig upp själv (detta hände igår :) Mammas flicka! och hon börjar dra upp sig på knäna, så snart kanske hon kryper också. 

Hon började även "prata" efter massa tittande på Babblarna, Kung låt :P


 

 
 
Helena

Helena

9 november 2011 21:05

men tok-meja som inte äter morsans morötter! jackie dissade både sötpotatis och katrinplommon idag också :) äh, dom lär sig väl tillslut. puss!

http://atthaenjackie.bloggplatsen.se

Johanna

10 november 2011 06:56

Eller hur, Jag som hade i massa gott smör och allt.
Men icke! Jo någon gång lär hon väll sig.
Hoppas att den dagen är idag :)

Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards