JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Johanna - 3 januari 2012 20:28


Det absolut bästa som har hänt mig/oss hände under året 2011.

Vi fick vår underbara dotter Meja. Inget kan toppa det. Därför kan inte 2012 bli bättre ;)

Meja är min egna lilla energiladdare, hennes leende får mitt hjärta att smälta.

Jag blir så lycklig när man ser henne digga till musik, lekandes med hennes leksaker.

Den glädje i hennes ögon är så äkta och när hon slänger iväg ett av sina underbara leende

då kan man inget annat än le tillbaka. 

Bara att se när hon sträcker upp sina små armar och vill upp till en, den känsla är helt magisk. 

Jag antar att många andra mammor känner igen sig. Hur kan man inte.

De små är utan tvekan de bästa som har hänt en.


 

Av Johanna - 3 januari 2012 09:39


Massa morgon bus med dottern


 





Min lilla solstråle    

Ovido - Quiz & Flashcards