JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Johanna - 9 januari 2012 09:14


Jag har länge funderat på att skaffa mig en tatuering, men jag vet bara inte vad eller vart :/ haha

Nämen jag ska ha min dotters namn och datum. De ska jag ha så är det bara.

Men jag vill gärna ha någonting som kan följa med till nästa tatuering.

Och det är väl de jag ska komma på. Vad ska jag ha för motiv att få mina tatueringar att bli sammanhängande? 

Min kompis Malin har väldigt fina tatueringar och sammanhängande. De är de jag vill uppnå :)

Jag funderar också på att skriva My Love på ringfingret där vår förlovnings ring sitter.

Men som sagt de är funderingar. 

Tar gärna emot tips och funderingar :) Malin vill du bollar lite idéer med moi?



bild lånad från google  

Ovido - Quiz & Flashcards