JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Johanna - 30 januari 2012 08:32

I lördags då var det ett av min första riktig pass på Tiger igen :)
Jag ska börja jobba 10 timmar i månaden, bara för att jag vill känna pulsen igen.
Och för att få lite egen tid :P
Har jag nämnt tidigare att jag har ett toppen jobb.
Jäklar var roligt det var att jobba igen, haha ville inte gå hem. 
Då trivs man med sitt arbete. 
 
Efter ett lunch pass på jobbet då blev det middag på Invito med Fam. Aronsson.
Super god mat och vin (ska beställa hem några flaskor), men drinkarna de är en klass för sig.
Killarna i baren de kan sin grej.
Efter massa gotta och surr på Invito så drog vi vidare på Oscar.
 
Meja hon var hemma med Moffa och Annci.
De hade gått bra, tanke på att Meja hade feber/snorig och var allmänt ledsen.
När vi kom hem vid 2 så vaknade hon till igen och var ledsen.
Typ hela natten :/ Så på morgonen åkte Jag och Meja till läkaren för att kolla så att hon inte fått tillbaka öroninflammationen. Men sån tur hade vätskan försvunnit och öronen såg bra ut.Skönt Då kan vi släppa öronen.
Halsen var lite röd men inte så att hon hade halsfluss 
Kanske är det tänderna som är på G, för inatt var hon lika ledsen igen. Eller så är det en jobbig förkylning. 
Så idag är mamma Johanna trööött. Så trött

Ovido - Quiz & Flashcards