JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Johanna - 15 juli 2009 10:02


Sakta men säkert går det mot semestern.

Idag blir det lyx passet :) 10-15 skönt.. Mamma med familj kommer och hämtar upp mig efter jobbet det blir nice det. För då slipper jag ta bussen :P

De ska hem till mig och hämta upp Brorsans kläder mm. Innan det åker vidare till Blge.


Idag ska jag försöka få tag i en tvätt-tid.. Skulle vara så skönt och få bort lite smutskläder.

Jag hade även tänkt försöka hinna med att hämta upp min grejer hos Steppan. Som jag lämnade där för ex antal dagar sedan :/ Kommer snart :)


Fick veta av Alex att Jullan hade ringt och frågat om vi kunde ta hand om henne på lördag. Och självklart kan vi de :)

Roliigt roliigt.. då ska jag se till så vi har lite pyssel att leka med :)


Nu jobb..

Ovido - Quiz & Flashcards