JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Johanna - 18 juli 2009 22:53


Hehe satt och kollade på lite bilder från v-ås. Mest lgh:s bilder, men då dök den här bilden upp :) hehe

jag tror att det var då jag provade bruna linser för första gången :)

Hmm jag blir nog lite mörkare i håret till hösten tror ja :)

Av Johanna - 18 juli 2009 16:48


Nu är det bara en timme kvar tills Alex och Jullan kommer och hämtar mig :)

Då ska vi hem och leka lite :) Hehe

Idag har det varit väldigt lugnt :( jätte tråkigt.. men men

Man har ju inte så mkt pengar kvar i plånboken (det vet man ju själv :P )

Men snart så fylls den på igen :) trevlig trevligt..


nähee nu ska jag jobba vidare..

Av Johanna - 18 juli 2009 10:30


2dagar kvar till semestern :D


Igår så gick jag först till banken, gick hur bra som helst man fick personlig service av Helena :) värsta lyxen.

Efter det gick jag hem, la mej på gräsmattan och njöt av solen :)

Härligt härligt.

Så dagen började bra, men det finns alltid ett men.

Jag fick hem fotoskrivaren och det första vi ser är att den måste ha varit använd för den var skitig och hade kaffe fläckar på sig. Grrr va less jag blev. Aja bara den funkar så är det väl ok, men tror du att den funkar då. Icke.. jävla skit.. Fy va arg jag blev.

Så den ska tillbaka!!


Men som tur så blev kvällen bra, vi gick ner på stan för att äta.

Men shit va folk det var över allt. Såg Lotta på Invito :)

Eftersom det inte fanns några bord så gick vi upp till 7 Kryddor.

Super gott.. Mee like

Efter det for vi och köpte gotta och hämta mina grejer på macken.

Sen blev det tv tittande och sängen.



Ovido - Quiz & Flashcards