JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Johanna - 16 juli 2009 17:14


Jag vill också gå på Harry potter filmen :( men jag har ingen att gå med..

så är det någon som har lust.. hör av dej :)


Vilket åskväder det måste ha varit för hela vår butik blev svart :P och många andras också.. De blev lite spänning på jobbet :) hehe

Men nu är allt tillbaka som vanligt.. Och jag ska jobba vidare..

Av Johanna - 16 juli 2009 11:20



Prommis har jag hunnit med och ätit lite frulle :)

Fixa till mig, ska bara hitta något plagg att använda idag :/ har verkligen inget.. Eller jo, men inget jag vill ha på mig idag :)

Åå jag vill verkligen inte jobba idag, det är ju så fint väder. suck..

Hoppas att det bli fint imorn på min lediga dag :) skulle var sweet.. :)

men med min vanliga otur så blir det regn eller nått..


men nog skulle jag behöva lite sol.. blekfis 


aja.. nu hitta kläder bädda sängen.. 

 

Av Johanna - 16 juli 2009 07:55


Trött, nja.. lite kanske.. Ändå kan man inte sova längre än till 8..

Så det är bara att kliva upp.

Nu ska jag se till och plocka till här, bädda till sängen.

Jag ska även försöka hinna med en promis tänkte jag. Eller det är ett måste :P


Jag måste bara hitta på mobben min, kom inte ihåg vart jag har lagt den :/

Nähee nu måste jag leta rätt på den.. later.. 



Ovido - Quiz & Flashcards