JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Johanna - 21 juli 2009 13:26


Mee like..Så super härlig låt.. Den här spelas minst en gång om dagen på jobbet :) 

The Sounds - "No One Sleeps When I'm Awake 



Av Johanna - 21 juli 2009 12:27


Måndag: Semester :) Sweet.. Beställt nytt kök


Tisdag: Vera och jag åker till Hemsön


Onsdag: Hemsön

 

Torsdag: Hemsön


Fredag: Hemsön. Alex kommer :)


Lördag: Åker hem,Utgång?


Söndag: Fira mackan?!


Av Johanna - 21 juli 2009 07:32



 ... För det är Johannas namnsdag idag :P


 

 Grattis till moi :P


Godmorgon :D Här är man uppe tidigt..

igår var jag och alex på IKEA och beställde ett kök :) Och vi får hem det nästa vecka, så det blir till och riva och få upp det nya :) men guu så skönt det ska bli med nytt kök.  


Men nu ska jag fixa till mej, börja packa till hälsoresan till Hemsön..

För om ett par timmar kommer mamma och Hasse och hämtar upp mig och vera.

Måste skriva en pack lista så jag inte glömmer något. Men jag är en mästare att packa för mkt. Men heller för mkt än för lite :P


Så nu har jag inte tid med de här.. Later..

 

Ovido - Quiz & Flashcards